BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 13, 2010

Dan Sebenarnye..-episod tentang hidup-

sekejap jerk mase berlalu pergi..
pantas..klu toleh skeyt..alamatnyer..trertinggal..

dan sebenarnyer..bkn ttg "mase" yg aku nk katekan..

mlm2 cmnie..
aku cume tfikir..ttg ape yg akan blaku pd diri aku..start 15 Dec 2010..
yg pasti..kaki ni..da xmlngkah di bumi UM ..until ari aku convo, August 2011..
takut??xlah...cume aku tfikir..tkenang...teringat..dan sgalenyer lah..
ttg idup yg aku dah lalui & bakal aku lalui...
Ape yg penting sgt dalam idup aku nie??
aku snaraikan lah..tp xder ranking ler....

1- Family & my Vip ( Very Important Prince)
2- Kejayaan & Kebahgiaan Yang Esa
3- Ade own properties..( From my own $$$$- Umah..kete..)
3- Ade firm sndiri ( bfore age 30- want 2b like my kak long)
4- Kaya ( sbb aku nk cabar diri sndiri..utk capai tahap "kaya" yg sbenarnyer..)
5- get PHD-if possible
6- Travel around d worlds..

sempat ke aku nk rase semue nie??pnjang ke umo aku??
argh..itu semue bkn pnghalang..insyaAllah..klu diizinkanNya..
tp ape yang Paling..paling..paling..n paling penting dalam mase terdekat nie..
aku nk kje tul2..rajin2..sungguh2..untuk "hadiahkan" sumthing.....

Mungkin..Azman Wong Salleh & Co akn jd pmulaan utk kerjaye aku..
hope so..Audit..Accountant..Taxation..these three jobs scope..yg akn aku tmpuh dlm mase 6bln..
moge allah permudahkan sgalenyer n permudahkan aku utk pilih kerjaye after intership..
InsyaAllah..

0 comments: