BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 18, 2010

Find yourself & be yourself..

ZMT..REMEMBER THIS...
".....There is no one else on earth like you!!!... "

Dunia da mgorak langkah mkin jauh..
trase rindu saat kecik2..time aku gi skolah ngn smue "power Puff gurl"..
naik basikal same2..main guli same2...
curik buah jambu n panjat same2...
main layang2 xmau kalah...smpai pinjam tali tangsi abah yg bwk gi pancing tu..
siap dengki layang2 org..putuskan layang2 org..
main gasing smpai tbaling kat kpale org..hahahhaaa
main "ronders" sampai pecah cemin umah org...
main "lastik2" org yang blk dr kedai Mak Wan..hahahaa..
pancitkan bsikal org time blk skolah...
( Nakal nyer aku...mmg patut kne pukul dgn mak yang garang..huhuhuu)
tgk tgn...ade bekas lg sampai skrg..
TAPI...itu dulu..zaman kanak2..
aku tetap aku..yang suke pde aktiviti lasak..
paling aku rindu..masuk utan...
daki gunung..even byk kali jatuh tgolek2 ke bawah..(xkn jatuh ke atas lak kan)
tp aku xkesah..sbb aku tetap aku..

skrg..idup da smkin matang..
smkin ade fokus...
semakin tau nk carik "$$$$$$$" even lum kje lg n masih blaja..
smakin tau menghargai "sesuatu"...
semakin tau utk jge ati org..
semakin tau erti kehidupan..
semakin tau ape yang nk capai utk 5 thn...10thn..20thn...40 thn akn dtg..
semakin berani utk terime ape2 pun kmungkinan(walau kdg2 gembeng jgk)..
tp aku xkesah..
sbb aku tetap aku...

mmg aku xpnah puas dgn ape yg aku ada..
bukan tamak ke...xbersyukur ke..or what..
tp aku belum capai impian yang paling aku nk idamkan sejak skolah lg...
aku xkesah org nk kate aku ape...
sbb aku tetap aku..
yang sentiase terima kritikan membina n buang kritikan menghina..

sthun jerk dari skrg..aku akan dapat Degree of Accounting , University of Malaya..
aku nk hadiahkan pd family n my Vip..
then..aku harap...dapat kerje yg berbaloi..
coz i want to buy my own properties..
for my family n my Vip..
utk aku??
aku xkesah...
sbb aku tetap aku...
yang selalu ingin org yang ku sayang bahagia selalu...

If u cant be a highway..then just be a trail..
If u cant be the sun...be a star..
it isnt by size that u win or u fail..
Be the best of whatever u are...


" Let's not imitate others..Let find ourselves and be ourselves"








0 comments: